Höstbyte 2011

Detta är vad jag skickade i mitt hemlispaket Höstbyte 2011.
Det var första gången jag var med i något sånt här så jag tycker det var lite klurigt att komma på vad man skulle skicka. Men jag är nöjd med slutresultatet och hoppas att även mottagaren blev det!


Hela paketet: En bok med mönster på mjukdjur som man kan sticka, en meter tyg med medaljonger, två nystan pälsgarn, knappar, ögon, kardborreband, spets, sidenband, organzaband, virkad nåldyna, knappnålar samt virkade kakor och svampar. 


Dessa virkade svampar fick representera hösttemat.
Mönster: Välkommen till virkligheten av Annika Messing. 


En virkad bakelse fick en liten tyngd i sig i form av en "sandpåse" och vips blev det en nåldyna. Och de färgglada nålarna blir ju såklart strössel.
Mönster: Välkommen till virkligheten av Annika Messing.


Barnen fick likadana virkade kakor som jag bloggat om tidigare här. Fast denna gången hade chokladbollen "kokos" på sig.
Mönster: Välkommen till virkligheten av Annika Messing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar